15 Δεκεμβρίου 2023

Δικαιολογημένα και αδικαιολόγητα

 


Η άποψη μου για την τρέχουσα (και επιεικέστατα) ασταθή αγωνιστική εικόνα της Barça (ανδρών) βασίζεται σταθερά στην ανάλυση της, στην οποία συνυπολογίζω και τις παραμέτρους (μεταγραφών, δηλώσεων, διοικητικών κινήσεων) που επηρέασαν/επηρεάζουν θετικά ή αρνητικά, την τωρινή της διαμόρφωση.
Δεν είμαι όμως έτοιμος να την εκθέσω δημόσια, γιατί οι παρερμηνείες είναι παραπάνω από δεδομένες, και με έχει φθείρει η επεξήγηση ή και οι πυροσβεστικές παρεμβολές (μέσω σχολίων) για τα προφανή. Το λέω αυθόρμητα και ειλικρινά.
Αφήστε που η ομάδα γυναικών απορροφά πολλή από την ενέργεια μου (χρόνια τώρα και χαίρομαι ιδιαίτερα για την ενσυνείδητη μου προτεραιοποίηση).
Φυσικά και θα τα πούμε, αλλά θα πρέπει να ζυγίσω (και να βρω) τον τρόπο. Μέχρι τότε, παραμένω εδώ -μη γελιέστε- απαντάω σε όλα ανεξαιρέτως τα pm, διαβάζω κι εγώ, αξιολογώ και σχολιάζω, εκείνα/εκείνες/εκείνους που ταιριάζουν με τον προσωπικό μου αξιακό κώδικα.
ΥΓ Ότι θα επέλεγα φωτογραφία του Xavi σε ανάρτηση μου, με τον κίνδυνο να ιντριγκάρω, ειδικά ομοϊδεάτες, κάποτε θα μου ακουγόταν ως ανέκδοτο, σήμερα όμως είναι η πραγματικότητα. Δικαιολογημένα αλλά και αδικαιολόγητα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου