24 Μαΐου 2012

O Pep γνώριζε για τη διαδοχή Tito


Ο Pep Guardiola εξήγησε στην συνέντευξη τύπου ενόψει του τελικού του Copa Del Rey, την διαδικασία που προηγήθηκε μέχρι την επιλογή του Tito Vilanova, ως αντικαταστάτη του στην τεχνική ηγεσία του ποδοσφαιρικού τμήματος ενώ αναφέρθηκε και σε Laporta - Rosell.

Έχω δώσει μέχρι στιγμής 546 συνεντεύξεις τύπου, δηλαδή πέρασα περίπου 272 ώρες μπροστά σας παιδιά (απευθυνόμενος προς τους εκπροσώπους του τύπου), σε αυτά τα 4 χρόνια που είμαστε μαζί. Μιλάμε αθροιστικά για 11 ημέρες κουβέντας. Όλη αυτή την περίοδο αντικειμενικός μου σκοπός ήταν ένας: η αξιοπιστία. Ίσως έχω κάνει λάθη, ωστόσο στόχος μου ήταν να είμαι ειλικρινής.

Άκουσα λοιπόν αυτές τις ημέρες πως "ο Pep πρέπει να μιλήσει για την σχέση του με τον Tito". Τον Νοέμβριο λοιπόν είχα γευματίσει με τον Zubizarreta και με ρώτησε πως θα μου φαινόταν αν ο Tito αναλάμβανε ως πρώτος προπονητής στην ομάδα. Του απάντησα ότι ήταν σπουδαία ιδέα. Όταν παίξαμε με την Chelsea, αφού αποκλειστήκαμε, ζήτησα από τον Tito να έρθει στο γραφείο μου και τον ρώτησα πως θα ένιωθε αν γινόταν πρώτος προπονητής. Δεν το γνώριζε και ήμουν εγώ που το ανέφερα πρώτος.

Δεν μπορούσα να του πω τίποτα άλλο. Είναι ο άνθρωπος που με βοήθησε να γίνω ο προπονητής που είμαι σήμερα. Το πιο σημαντικό είναι ότι ο κόσμος δεν γνωρίζει πόσο τον προκάλεσε η ίδια του η ζωή, τι πέρασε με την περιπέτεια της υγείας του. Το σκέφτηκε, ένιωσε δυνατός και αποφάσισε να προχωρήσει. Γνωριζόμαστε 13 χρόνια και αυτός που νιώθει την ανάγκη να κάνει στην άκρη, είμαι εγώ.

Αν δεν μου άρεσε το γεγονός ότι η πρόσληψη του ανακοινώθηκε ταυτόχρονα με την δική μου απόφαση να αποχωρήσω; Όχι, δεν είμαι αυτός που θα υποδείξει στον σύλλογο τι πρέπει να κάνει. Ο σύλλογος αποφάσισε να χρήσει τον Tito, ποιός είμαι εγώ που θα έχω διαφορετική άποψη για το πώς και το πότε;

Είπα στον πρόεδρο ότι θα φύγω και τίποτα άλλο. Ποτέ δεν θα διέσυρα έναν πρόεδρο αυτού του συλλόγου. Η μόρφωση και οι τρόποι που αυτό το σπίτι και οι γονείς μου, μου έχουν προσφέρει δεν θα μου επέτρεπαν ποτέ να κάνω κάτι τέτοιο. Είχα μια εξαίσια σχέση με τον κύριο Laporta και επίσης με τον πρόεδρο Rosell. Είμαι αιώνια ευγνώμων και στους δύο που μου επέτρεψαν να δουλέψω με τον δικό μου τρόπο στον σύλλογο των ονείρων μου. Είπα και στους δύο ότι αποχωρώ. Για οτιδήποτε άλλο (σαφής αναφορά στην κόντρα πρώην και νυν διοίκησης) θέλω να με αφήσουν έξω, δεν θα έπρεπε να χρησιμοποιούν το όνομα μου γι' αυτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου