Η εμπορευματοποίηση του
ποδοσφαίρου, έχει πάψει εδώ και πολλά χρόνια να αποτελεί απειλή για το άθλημα.
Κι’ αυτό, γιατί είναι πλέον μια θλιβερή πραγματικότητα. Μέσα σ’ αυτό το αδηφάγο
υπερκαταναλωτικό τοπίο, σύλλογοι χάνουν ή κινδυνεύουν να χάσουν την ταυτότητα
τους, στο βωμό της ανταγωνιστικότητας. Τα μεγάλα club είναι φυσικά τα πρώτα θύματα αυτού
του ακήρυχτου (;) πολέμου. Υπάρχουν άραγε τρόποι, ώστε να προστατευτεί ο
χαρακτήρας και η διαφορετικότητα τους; Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν.