30 Οκτωβρίου 2014

Αθωωτική απόφαση για τη διοίκηση Laporta


Ο κύβος ερρίφθη. Μια ιστορία που ταλάνισε για χρόνια τον κόσμο του FC Barcelona, η υπόθεση δηλαδή που αφορούσε στη μήνυση της νυν διοίκησης του συλλόγου κατά του πρώην προέδρου, Joan Laporta, μοιάζει να φτάνει στο τέλος της. Με απόφαση του δικαστή Jose Manuel Martino Borrego, η προηγούμενη διοίκηση και ο ίδιος ο Laporta κρίθηκαν αθώοι και απαλλάχθηκαν από όλες τις κατηγορίες, που αφορούσαν σε κατάχρηση χρήματος.

Με αυτή την αφορμή, ο Laporta  παρουσιάστηκε σήμερα στους εκπροσώπους των ΜΜΕ, στο Καταλανικό κολέγιο δημοσιογραφίας, όπου τοποθετήθηκε αλλά και απάντησε σε ερωτήσεις για περίπου μισή ώρα. Μαζί του ήταν και οι Sala i Martin, Rafael Yeste kai Albert Perrin. Διαβάστε παρακάτω τα σημαντικότερα αποσπάσματα της συνέντευξης του πρώην προέδρου του FCB.

«Είμαι εδώ σήμερα για να εκφράσω την χαρά των συνεργατών μου, αλλά και την δική μου προσωπικά, για την αθωωτική απόφαση του δικαστηρίου. Είμαι ευτυχής που αποδόθηκε δικαιοσύνη και αποδείχθηκε ότι όταν φύγαμε από την διοίκηση το 2010, αφήσαμε έναν οικονομικά υγιή σύλλογο.»   

«Από τη στιγμή που σε κοινωνικό και αθλητικό επίπεδο, ήταν αδύνατο να μας διαβάλλουν, η τρέχουσα διοίκηση σκέφτηκε ότι μπορούσε να δημιουργήσει σκιές, γύρω από τον τρόπο που χειριστήκαμε τα οικονομικά του συλλόγου. Λέγοντας στον κόσμο ότι καταστραφήκαμε οικονομικά, ήταν πιο εύκολο γι' αυτούς να προχωρήσουν την ιστορία με το Qatar. Συνυπολόγισαν χρέη του παρελθόντος, ακόμη και του μέλλοντος, για να μας φέρουν ενώπιον της δικαιοσύνης. Ατυχώς γι' αυτούς, αθωωθήκαμε πλήρως.»  

«Είχαμε την ευτυχία να ζήσουμε την καλύτερη Barca της ιστορίας σε επίπεδο αθλητών και προπονητών, αλλά και εμείς από πλευράς διοίκησης, βάλαμε το δικό μας λιθαράκι.»

«Ήταν μια μακρόχρονη και επίπονη διαδικασία, που πλήγωσε πολλούς ανθρώπους. Θα ήθελα λοιπόν να ευχαριστήσω την οικογένεια και τους συνεργάτες μου, καθώς και τους Pep Guardiola, Manel Estiarte και Johan Cruyff, για την συμπαράσταση τους.»

«Για εμένα, ήταν θέμα τιμής η επίλυση της υπόθεσης. Δεν έχει αλλάξει κάτι σε σχέση με αυτά που σας έλεγα, δεν αποκλείω να είμαι υποψήφιος στις επόμενες εκλογές. Για την ώρα μπορώ να σας βεβαιώσω όμως, ότι δεν βρισκόμαστε σε διαδικασία δημιουργίας ενός υποψήφιου σχήματος. Οι επόμενες εκλογές είναι προγραμματισμένες για το 2016. Ξέρουμε όμως τον τρόπο, έχουμε την τεχνογνωσία και αν κρίνουμε ότι μπορούμε να φέρουμε κάτι νέο στον σύλλογο, τότε ναι, θα είμαστε παρόντες και θα νικήσουμε.»

«Αν μου λείπουν οι ημέρες της προεδρίας μου; Δεν μου αρέσει να κοιτάω πίσω, αλλά θυμάμαι πολλά πράγματα με νοσταλγία. Βέβαια δεν μπορώ να πω το ίδιο, μιλώντας για το παρόν. »

«Η γνώμη μου για τον Rosell; Νομίζω ότι το έβαλε στα πόδια χωρίς να δώσει καμία εξήγηση. ‘Οσο για τον Bartomeu, πρόκειται για την άλλη όψη του ίδιου νομίσματος, ενώ γνωρίζω ότι κανένας δεν τον ψήφισε για πρόεδρο. Μπορεί να εκμεταλλεύτηκε το καταστατικό του συλλόγου για να αναλάβει τα ηνία, αλλά θα ήταν πιο ηθικό αν ο κόσμος οδηγούνταν στις κάλπες το περασμένο καλοκαίρι.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου