29 Μαρτίου 2024

Βάλτε ένα τέλος


 «Νιώθω πολύ καλά. Ο τραυματισμός μου έχει περάσει, αλλά μου τον θυμίζετε συχνά. Δουλεύω πλέον όπως όλες οι συμπαίκτριες μου. Είμαστε στα ημιτελικά του Champions League. Είναι επίτευξη στόχου, γιατί όταν το κάνεις για έκτη συνεχόμενη φορά καταδεικνύεται ο τρόπος που διαχειρίζεται αυτή η ομάδα τις απαιτήσεις και ο βαθμός της αφοσίωσης της.»


«Η ανανέωση του συμβολαίου μου; Μπορώ μόνο να σας πω ότι όλοι ξέρουν τι σημαίνει η Barça για μένα και ποιο είναι το όνειρό μου. Δεν υπάρχει τίποτα άλλο να πω. Είμαι εξαιρετικά αφοσιωμένη στο project και στην ομάδα. Δεν υπάρχει τίποτα άλλο να προσθέσω.»

Τάδε έφη Alexia Putellas. Πριν από λίγη ώρα (από εκεί και η σχετική φωτογραφία). 

Ελάχιστες ημέρες νωρίτερα, ο πρόεδρος του FC Barcelona δήλωνε ότι η Alexia θα ανανεώσει και πως αποτελεί σημείο αναφοράς για το άθλημα. Αν πιστεύει έστω και στο ελάχιστο σε αυτά τα λόγια, τότε η υπόθεση αυτή πρέπει να κλείσει άμεσα. 

Είναι ήδη ντροπή να αγωνίζεται η αρχηγός της ομάδας, μία από τις καλύτερες (κατά την άποψη μου η καλύτερη) και πιο επιδραστικές παίκτριες στον κόσμο χωρίς συμβόλαιο, όντας free agent από τον Δεκέμβρη. Είναι γελοίο το ποσό που «εμποδίζει» την ανανέωση, αλλά δεν είναι καθόλου ασήμαντα τα χρήματα (και τα συμβόλαια από άλλους συλλόγους) που ήδη έχει αρνηθεί η Ale, περιμένοντας να βγει λευκός καπνός από τη Βαρκελώνη. 

Αυτή η ιστορία πρέπει να κλείσει άμεσα και ιδανικά να πανηγυριστεί με την αφορμή του ημιτελικού του Champions League στο κατάμεστο Montjuic στις 20/21 Απριλίου. 

Οτιδήποτε διαφορετικό, θα συνεχίσει να πληγώνει το ίδιο το κύρος της Barça και σε περίπτωση οριστικού ναυαγίου, θα μιλάμε πλέον σε άλλη βάση και με άλλους όρους για τους κυρίους της διοίκησης. Και από εδώ φυσικά. Όπως πάντα. 

Γιατί τίποτα δεν είναι πάνω από τον σύλλογο, όμως ο σύλλογος απαρτίζεται πρωτίστως απο τον κόσμο του, αλλά και από εκείνες και εκείνους που ιδρώνουν και ματώνουν τη φανέλα τους για αυτόν. Όχι από τους περαστικούς που έχουν τα ηνία του. Ιστορικά. Δεν αντέχεται άλλη ηθική αιμορραγία. Βάλτε ένα τέλος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου