Υπάρχει κανείς που δεν το περίμενε; Υπάρχει κάποιος
που δεν υποπτεύθηκε, πως από την στιγμή που η Μπάρσα αποφάσισε να τοποθετήσει
χορηγό στη φανέλα της, δεν θα αργούσε και η μέρα που το «κοινοφελές ίδρυμα» της
βασιλικής οικογένειας του Κατάρ, θα έδινε τη θέση του, σε μια, οποιαδήποτε
άλλη, καθαρά επιχειρηματική λεζάντα; Στην συμφωνία με το Κατάρ, φαίνεται ότι
υπήρχαν πολλά «ψιλά γράμματα» που όσο και αν ψάξαμε (στα πλαίσια φυσικά της δευτερογενούς έρευνας) φυσικά δεν μάθαμε
ποτέ και ένα ένα, βγαίνουν τώρα στην επιφάνεια.
Πρόσφατα έγραφα, ότι μετά και την αστρονομική
συμφωνία της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, με τον αμερικανικό κολοσσό GM, ίσως η Μπάρσα, θα
έπρεπε να επιδιώξει μια επαναδιαπραγμάτευση, μια τροποποίηση αν θέλετε, της
δικής της χορηγικής σύμβασης με τους Καταριανούς, καθώς κατά την ταπεινή μου
γνώμη, οι οικονομικοί όροι της αρχικής συμφωνίας, δεν ανταποκρίνονται σε καμία περίπτωση, στην
εμπορική αξία, του ονόματος του συλλόγου. Θα πει κάποιος, ότι μιλάω εκ του
ασφαλούς ή μάλλον, με την αφέλεια ενός απλού φιλάθλου και ότι τέτοιες συμφωνίες
δεν είναι εφικτό να τροποποιούνται, καθώς επιφέρουν πιθανώς, αποζημιώσεις.
Μόνο
που με την ίδια αφέλεια του απλού φιλάθλου, σήμερα πληροφορήθηκα, όπως και όλοι
μας, ότι οι διοικούντες συναντήθηκαν στην Κωνσταντινούπολη, με εκπροσώπους της Turkish Αirlines και αποφάσισαν να τερματίσουν αιφνιδίως την συνεργασία τους (η οποία πρόσφατα είχε ανανεωθεί), το
επόμενο καλοκαίρι. Οπότε, επιβεβαιώνεται για ακόμη μια φορά, ότι τα συμβόλαια,
γίνονται για να σπάνε. Γιατί όμως η Μπάρσα προχώρησε σε μια τέτοια κίνηση? Μα γιατί, από του
χρόνου, θα διαφημίζει στην φανέλα της, μια άλλη ανταγωνίστρια αεροπορική
εταιρεία.
Σύμφωνα λοιπόν με το ρεπορτάζ της Mundo Deportivo (που έχει πολύ καλές πηγές μέσα στην διοίκηση) φαίνεται
ότι στην αρχική σύμβαση για την φανέλα, υπήρχε όρος, που προέβλεπε ότι στο
τρίτο έτος του συμβολαίου, το Κατάρ έχει την δυνατότητα, να αλλάξει το όνομα
του χορηγού στη φανέλα! Κα το όνομα που επέλεξε, είναι εκείνο των
αεροπορικών γραμμών του Κατάρ. Τόσο απλά! Το ακόμη πιο επικίνδυνο, είναι
ότι, σύμφωνα με την ίδια πηγή, η διοίκηση των Καταλανών, μπορούσε να ασκήσει
βέτο, αλλά απέφυγε να το κάνει, για να μην διαταραχθεί η αρμονική συνεργασία
των δύο πλευρών, αλλά και να μην δημιουργηθεί πρόβλημα σε ΤΥΧΩΝ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΕΣ
ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ της χορηγού εταιρίας! Τι σημαίνει άραγε αυτό; Μήπως ότι
ετοιμαζόμαστε να αποχαιρετήσουμε και το όνομα του γηπέδου; Πόσα ακόμη «ψιλά γράμματα» αυτής της, κατά
την διοίκηση, «καλύτερης δυνατής οικονομικής συμφωνίας» θα μάθουμε ακόμη; Μας
περιμένουν άραγε και άλλες «εκπλήξεις»;
Έκπληξη προκαλεί σίγουρα και ο βίαιος τερματισμός
της συμφωνίας με τις τουρκικές αερογραμμές, καθώς οι δύο πλευρές, είχαν μόλις
πριν 2 μήνες, ανανεώσει την συνεργασία τους, έως το 2015. Μου είναι
αδιάφορη, η κάθε Turkish Airlines, αλλά
έχω μια απορία: Γιατί να μπείς στην διαδικασία να «σπάσεις» ένα συμβόλαιο, με
τις όποιες οικονομικές ζημίες, μπορεί αυτό να επιφέρει, όταν πολύ απλά θα
μπορούσε να έχει μικρότερη χρονική διάρκεια? Εκτός αν η διοίκηση δεν γνώριζε
τις προθέσεις του Κατάρ για το επόμενο καλοκαίρι, γεγονός που περιπλέκει ακόμη
περισσότερο την κατάσταση και φτάνεις να αναρωτιέσαι, τελικά ποιος κάνει
κουμάντο στον σύλλογο;
Ίσως αυτές οι σκέψεις μου, ακούγονται ακραίες.
Εύχομαι τελικά, η παραπάνω αποκλειστικότητα της MD να μην επιβεβαιωθεί και το άρθρο αυτό,
να γίνει περίγελος και να το τρίψω, πρώτος εγώ, στα μούτρα μου. Πολύ φοβάμαι
όμως, πως ο καπνός, κρύβει από πίσω του και φωτιά, σαν αυτές που βλέπουμε κατά
καιρούς στα δελτία ειδήσεων, να αναδύονται, από φλεγόμενες πετρελαιοπηγές..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου